BTB onderneemt actie voor alle chauffeurs! Ook voor eigenrijders!

Heb je soms het gevoel dat je als zelfstandige (zonder personeel) of zelfstandige in bijberoep voor alles alleen staat?

Moet je vaak werken in moeilijke omstandigheden?

Heb je soms juridische of economische vragen?

Met ons nieuw aanbod voor eigenrijders willen we iedereen die achter een stuur zit verdedigen, verenigen en vertegenwoordigen. Voor elke fietskoerier, elke koerier die met een bestelwagen pakjes aflevert en taxichauffeur wil BTB-Eigenrijders een stem zijn, ongeacht je als werknemer of (al dan niet gedwongen) in een zelfstandige statuut aan de slag bent.

Met ons nieuwe aanbod voor zelfrijders willen we onze diensten op jouw maat en realiteit aanbieden. Zelfstandigen zonder personeel hebben immer ook recht op goede werkomstandigheden, een veilige en gezonde werkplaats, een degellijke verloning en een privé-werksituatie in balans.

Heb jij vragen over ons aanbod voor zelfrijders of wil je meer info? Aarzel dan niet om ons te contacteren op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of kom langs op een van onze plaatselijke kantoren.