Kennis geeft macht: onze afgestudeerden zijn er klaar voor!

Elk jaar organiseert BTB Wegvervoer & Logistiek een federale militantenvorming voor de militanten uit alle sectoren en alle gewesten.

Deze jaarlijkse vormingssessies maken deel uit van een vierjaarlijkse cyclus die begint net na de sociale verkiezingen en eindigt net voor de nieuwe sociale verkiezingen.

3 en 4 februari hadden de laatste gezamenlijke vormingsdagen plaats.

Meer dan 250 militanten verzamelden in Floreal Blankenberge voor een residentiële tweedaagse met een afwisselend programma vol workshops over de campagne sociale verkiezingen, de procedure kiesverrichtingen, sociale media, digitale beeldtools, ... Op het einde van de vorming kregen onze militanten zelfs een diploma voor de volledige vormingscyclus.

Voorzitter Frank Moreels: “Onze kandidaten krijgen in de laatste rechte lijn voor de sociale verkiezingen alle ondersteuning die zij nodig hebben om een geslaagde campagne te voeren. Deze mensen hebben in de bedrijven de laatste vier jaar hard gewerkt om de rechten van hun collega’s te verdedigen, om de veiligheid in de bedrijven te vergroten, om op te komen voor werkbaar werk en nog zo veel meer. Het is onze plicht om hen hierbij zo veel mogelijk te steunen. Wij hebben alvast het volste vertrouwen in de resultaten van de sociale verkiezingen. Rood is troef!”

Hier kan je alle foto's terugvinden.